Положення про проведення змагань - Інші - Каталог статей - Федерація голубиного спорту України

Всеукраїнська громадська організація

ФЕДЕРАЦІЯ ГОЛУБИНОГО СПОРТУ УКРАЇНИ

La Fédération colombophile de l' Ukraine

Каталог статей
Меню сайту


Форма входа

Категорії розділу
Статті Крицького В.В. [15]
Інші [22]
Статті різних авторів


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


счетчик посещений
Матеріали сайту передруковувати тільки з дозволу адміністрації сайту
Вітаю Вас, Гость · RSS 21.02.2017, 08:23:55
Головна » Статті » Інші

Положення про проведення змагань

Проект
                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО:
                                                                                                        на засіданні Президії ВГО «ФГСУ»
                                                                    
                                                                                                          «____» _____________2013 р.





 

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення Всеукраїнських змагань спортивних голубів серед клубів і об'єднань ВГО «Федерація голубиного спорту України» (ФГСУ).

1. Загальні положення.
    
 1.1. Всеукраїнські змагання спортивних голубів серед голубівників клубів та об'єднань України проводяться відповідно до «Правил проведення змагання зі спортивними голубами  Всеукраїнській громадській організації «Федерація голубиного спорту України».
 
1.2. Взяти участь у Всеукраїнських змаганнях спортивних голубів мають право клуби, об'єднання, фізичні та юридичні особи, що є членами ВГО «Федерація голубиного спорту України» (далі ФГСУ), що мають легально придбані клубні програми для підведення підсумків, не дискваліфіковані в поточному сезоні і сплатили членські внески до 01 січня року, в якому проводяться змагання.

1.3. У відповідності до Статуту ВГО «Федерація голубиного спорту України» та Положенням про ВГО «ФГСУ» членом ФГСУ може бути дієздатний клуб з кількістю членів не менше 5 осіб.

1.4. Оплата здійснюється в касу ФГСУ в готівковій або безготівковій формі з наданням відомості сплати членських внесків членами клубу або об'єднання.

1.5. Організацію змагань, контроль їх проведення та підведення підсумків здійснює суддівська комісія федерації, яка обирається і працює згідно з Положенням про суддівську комісію федерації.

1.6. Суддівство змагань на місцях (в клубах та об'єднаннях) здійснюють суддівські комісії клубів і об'єднань згідно з Положенням про клубні суддівської комісії.

1.7. Суддівські комісії клубів та об'єднань підзвітні і підкоряються суддівській комісії федерації.

1.8. Кожен клуб і об'єднання повинні мати клубну програму «Голуби» зі всіма оновленнями на поточний рік для виконання розрахунків і пересилки файлів у «Всеукраїнську базу даних». Установка та робота клубних програм «Голуби» і програми «Всеукраїнська база даних» здійснюється згідно Інструкціям для цих програм.

1.9. Реєстрація часу повернення голубів в клубах та об'єднаннях здійснюється спеціальними механічними, електромеханічними, електронними годинниками та спеціальними електронними системами відповідно до Положення про застосування індивідуальних годинників для контролю часу повернення голубів та Положення про реєстрацію повернення голубів колективними електронними системами.

1.10. Для Всеукраїнських змагань реєстрація часу повернення голубів за допомогою телефонного та мобільного зв'язку не припустима.

1.11. Підведення підсумків Всеукраїнських змагань виконується за допомогою програми «Всеукраїнська база даних».

1.12. Підведення підсумків Всеукраїнських змагань здійснюється за результатами одного року і за два роки, у разі, якщо клуб або об'єднання брало участь у змаганнях попереднього року.

1.13. Об'єднання, клуби, фізичні та юридичні особи, які виключені з ФГСУ або добровільно вийшли з її складу, підлягають дискваліфікації в частині результатів своїх змагань в поточному сезоні і можуть бути зворотно прийняті в члени ФГСУ через рік на підставі Положення про членство в ВГО «ФГСУ» без права голосу протягом чотирьох років.

2. Порядок проведення змагань.

2.1. Кожен клуб або об'єднання при організації та проведенні змагань керується власними клубними Правилами змагання спортивними голубами і доповненнями до них, які не суперечать даному Положенню, всім вищезазначеним Положенням, а також чинним протокольним рішенням суддівської комісії ФГСУ.

2.2. Всі зміни та доповнення до Правил та Положень в клубах та об'єднаннях повинні вноситися і затверджуватися до 01 травня.

2.3. Учасники змагань подають у клубну суддівську комісію до 01 квітня заявки на голубів, що беруть участь у змаганнях поточного року встановленої форми. Заявлені голуби вносяться до бази даних клубних програм. Дозаявки голубів можлива до 15 квітня. Дозаявки голубів після 01 травня і під час змагань заборонені.

2.4. В термін до 01 травня всі клуби та об'єднання учасники Всеукраїнських змагань подають у суддівську комісію ФГСУ план-графік своїх змагань і список своїх членів, які сплатили членські внески і бажають взяти участь у змаганнях. Крім того, висилають сформовані клубної програмою заявки голубівників. Скановані копії зазначених заявок зменшуються до обсягу зручного для пересилки і формуються в папку. Ці документи в електронному вигляді надсилаються за адресою:
golubi-fgsu@meta.ua

2.5. Головний суддя клубної суддівської комісії зобов'язаний мати список годинників і електронних систем та інших засобів обліку часу прильоту голубів. У даному списку повинно бути вказано наступне: П.І.Б. голубівника, тип і марка пристрою, заводський номер пристрою (для електронних пристроїв номер пломби і термін гарантії сервісу). Вказаний список щорічно оновлюється до 01 травня сезону змагань і висилається в обов'язковому порядку до суддівської комісії ФГСУ. При використанні клубом електронних пристроїв обліку часу повернення голубів з дистанції, він повинен мати тільки один клубний блок для спільної реєстрації голубів перед відправкою їх на змагання, який, на період змагання, знаходиться у головного судді у закритому на замок та опечатаному сейфі.

2.6. До Всеукраїнських змагань допускається голубівник, що сплатив членські внески і не дискваліфікований зі змагань, як у клубі, так і у ФГСУ.

2.7. Під час змагань можлива зміна їх графіка після повідомлення про це суддівську комісію ФГСУ в установленому порядку.

2.8. Головний суддя змагань у дводенний строк відправляє підтвердження учасникам про отримання вищевказаних документів.

2.9. Для участі у змаганнях кожен голубівник може заявити необмежену кількість голубів однією командою або виставити не більше 5-ти команд з кількістю голубів в кожній не менше 10-ти штук. Команди можуть створюватися з голубів декількох голубівників, як у своїх розплідниках, так і в розплідниках посередників. Результати команд голубів в розплідниках посередників враховуються один раз - або в розпліднику посередника, або в розпліднику господаря.

2.10. Для виконання критеріїв F.C.I. (умови участі голуба у виставках та Олімпіадах) необхідна участь у кожному змаганні не менше 20 учасників (у критеріях не обумовлено, хто є учасником фізична особа або команда) і не менше 250 голубів на старті, зареєстрованих у заявках. Тільки в категорії «С» - не менше 20 учасників та не менше 150 голубів і категорії «Е» (марафон) - не менше 50 учасників та не менше 250 голубів.

2.11. Вікові категорії голубів, що беруть участь у змаганнях: молоді (голуби, виведені в поточному році), однорічні, 2-х літні, 3-річну та старі. Молоді голуби змагаються тільки в категорії «F» і не зараховуються в кількісний склад голубів у інших категоріях.

2.12. В цілях не ущемлення прав малих клубів забороняється враховувати в кількісному складі на старті змагання молодих голубів з розплідників голубодромів.

2.13. Крім критеріїв F.C.I. голуби і голубівники змагаються на дистанціях, беруть участь у ряді номінацій обговорених у «Правилах проведення змагання зі спортивними голубами ВГО «Федерація голубиного спорту України». Кожен клуб або об'єднання може змінити кількість номінацій в бік збільшення.

2.14. Кожен клуб або об'єднання - учасник змагань, проводить розрахунки результатів кожного свого змагання за допомогою клубної програми «Голуби». У семиденний термін після підведення підсумків кожного свого змагання відповідальний суддя клубу висилає файли результатів на адресу:
golubi-fgsu@meta.ua

2.15. Головний суддя ФГСУ у дводенний строк відправляє підтвердження учасникам про отримання результатів змагання та вводить отримані дані у «Всеукраїнську базу даних».

2.16. Підсумок результатів підводиться відразу після введення нових даних.

2.17. Доступ до «Всеукраїнської базі даних» має тільки головний суддя ФГСУ та програміст. При розгляді спірних питань, рішенням Президії ФГСУ дозволяється доступ до «Всеукраїнської базі даних» спеціально створеній комісії.

2.18. Після завершення змагань усіма клубами і об'єднаннями, учасниками Всеукраїнських змагань, в десятиденний термін здійснюється остаточний прийом даних від клубів і об'єднань, і підведення підсумків, після чого прийом файлів з результатами клубних змагань припиняється.

2.19. У двотижневий термін, після припинення прийому результатів змагань від клубів і об'єднань, суддівська комісія ФГСУ розглядає скарги, уточнення і зауваження, після чого затверджує підсумки Всеукраїнських змагань.

2.20. Після затвердження результатів Всеукраїнських змагань скарги, уточнення і зауваження не розглядаються.

3. Порядок проведення спільних змагань.

3.1. Спільні змагання зі спортивними голубами діляться на міжнародні, національні, змагання ФГСУ, регіональні. До індивідуальних змагань слід відносити клубні змагання спортивних голубів.

3.2. Для проведення спільних змагань клуби та об'єднання мають право самостійно розробляти графіки їх проведення та до 01 травня поточного року надавати їх в ФГСУ по електронній пошті. Кількість спільних змагань, кількість їх учасників не обмежується. Метою спільних змагань є збільшення кількості голубів та учасників на старті змагання для отримання кращих критеріїв за вимогами
F.C.I.

3.3. На розсуд учасників спільного змагання розробляються додаткові умови (якщо в них є необхідність) проведення даного змагання, для чого вибирається тимчасова суддівська комісія з числа учасників у складі не менше 3-х чоловік.

3.4. Тимчасова суддівська комісія спільного змагання забезпечує можливість обліку і контролю голубів і голубівників у змаганні. Комісія організовує контрольне кільцювання голубів, перевірку і пуск годинників та електронних систем, контролює посадку голубів в транспортувальні клітини, транспортування голубів до місця старту і власне одночасний старт всіх голубів учасників спільного змагання.

3.5. Категорично забороняється виконувати старт голубів з різних місць і з розбіжністю у
​​часі.

3.6. Якщо спільне змагання проводиться під егідою ФГСУ, то функції тимчасової суддівської комісії здійснює суддівська комісія ФГСУ і додатково залучені тимчасово до її складу помічники з числа суддівських комісій клубів або об'єднань.

3.7. Кожен клуб або об'єднання, учасники спільного змагання здійснюють реєстрацію голубів при їх поверненні самостійно з подальшим внесенням даних для розрахунку в клубні програми. Сформовані підсумкові файли відсилаються кожним клубом самостійно в установленому порядку в суддівську комісію ФГСУ, де вони вводяться до «Всеукраїнської бази даних». Після обробки підсумкових даних, результати автоматично формуються в загальний протокол спільного змагання.

3.8. Для того, щоб програма «Всеукраїнська база даних» виконала розрахунок спільного змагання необхідно, щоб у файлах всіх учасників даного спільного змагання було вказано три абсолютно однакових параметра для його учасників, а саме: найменування місця старту, дата старту та час старту. При розбіжності хоча б в одному знакові або пробілі, змагання буде розраховано як окремі клубні змагання.

3.9. Надалі при підведенні підсумків Всеукраїнського заліку, враховуються бали і коефіцієнти, нараховані голубам в кожному спільному змаганні.

3.10. Враховуючи особливості мінливого клімату на території України, рекомендується графіки спільних змагань складати з урахуванням загального напряму повернення голубів, різниця дистанцій учасників не повинна перевищувати 100 км. У разі якщо різниця дистанцій учасників перевищує 100 км, то при загальному старті голубів, учасників групувати по групах, в яких різниця дистанцій учасників не перевищує 100 км.

3.11. Додаткові умови для проведення спільного змагання не повинні суперечити цим Положенням, Правилами проведення змагань ..., Положенням про суддівські комісії, інструкціям, та рішенням суддівської комісії ФГСУ, які є чинними в поточному сезоні.

4. Порядок інформування та висвітлення ходу змагань.
 
4.1. Результати підведення підсумків від «Всеукраїнської базі даних» розміщуються на офіційному сайті ФГСУ і щотижня оновлюються.

4.2. Щотижневе оновлення результатів змагань на офіційному сайті ФГСУ можливо при дисциплінованості учасників змагань з відсилання результатів кожного змагання у встановлені терміни, тобто сім днів.

4.3. До розгляду суддівською комісією приймаються скарги, уточнення та пропозиції, офіційно оформлені, за підписом голови клубу чи об'єднання завіреної печаткою клубу чи об'єднання.

4.4. Після затвердження підсумків Всеукраїнських змагань суддівською комісією, інформаційний відділ ФГСУ видає короткий збірник (каталог) «Підсумки Всеукраїнських змагань _________ року» і поширює його серед членів ФГСУ учасників Всеукраїнських змагань та всіх зацікавлених голубівників.

5. Порядок оскарження результатів Всеукраїнських змагань.
 
5.1. Результати Всеукраїнських змагань можуть бути оскаржені в десятиденний строк з дня їх затвердження суддівської комісією ФГСУ, шляхом подачі офіційної заяви в дисциплінарну комісію ФГСУ.

5.2. Дисциплінарна комісія у десятиденний термін розглядає скаргу і передає своє рішення на чергове засідання Президії ФГСУ для затвердження та прийняття рішення.


Головний суддя ФГСУ        Крицький В.В.

Категорія: Інші | Додав: vladimir (18.02.2013)
Переглядів: 895 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]